

I'm finally in summer mode, I have a uniform that I wear and I have been swimming. We had a super nice visit to our friends' sauna and little stream natural jacuzzi. And the nicest lake, our lake. Tomorrow more beach life with my brother+girlfriend. That's also a summer thing, them coming down from the north. Going into the water takes a lot of organising if it's just me and the kids.
I have been knitting, but little V's white-white-light green hat didn't turn out so good. V's old one from many years ago, she still uses it a lot, is so perfect. There's also a white-thin red striped one, and I'm wondering whether to send to a little someone, it's not perfect.
A year ago I was going to end this hobby, I'm glad I didn't! Thank you sweet everybody for being wherever you are and saying something occasionally. Wish you happy summer days.
+
Olen ihan kesässä nyt, vihdoin. Mitä muutakaan voisi, kun on niin lämmin! Ekat uinnit uitu hyvissä paikoissa. Ei ole kovin helppo päästä uimaan, jos on kolmisin pienten kanssa. Ei mahdotonta tosin, mutta ajatus tuntuu turhan hankalalta. (Siksi näin myöhään talviturkin heitto.) Pieni V on maistanut voikukkaa, käpyä, apilaa, kiveä, hiekkaa, kaikenlaista tuntematonta. Varmaan ihmeellistä, kun maailma yhtäkkiä laajenee loputtoman suureksi. Viime kesänä olin lopettamassa blogia, olen iloinen, etten lopettanut. Kiitos kaikille kivoille!
Ihania kesäpäiviä kaikille!
13 kommenttia:
Adorble. Your photos Hanna. And your knittings and kids :)
Iloitsen myös, ettet lopettanut.
Oma talviturkki meni vasta viime viime viikolla, vaikka asumme ihan järven tuntumassa. Lasta käytän liian harvoin uimassa, kun itsekkäästi en jaksa istua rannalla auringossa. Toivottavasti helle jatkuu, että ehdin vielä ryhdistäytyä asiassa.
I am so glad you kept going! Summer is lovely too. Here we had 103 degrees fahrenheit this week, it was unreal! Not pleasant. But tonight we walked around the city and it was cool, magical. Beach swimming soon I hope.
V and V look so cute in their hats!
no todella hyvä ettet lopettanut:)
mä olen kans käynyt meressä uimassa. hämmentävän lämmintä on.
love these shots, and hearing about your summer:)
here is one of my favourite places to visit, so glad its still on the map :-)
jee kesä. uimapaikka kuulostaa tosi hienolta. ja voi että tuota kuvaa heistä. tykkään kanssa käydä täällä, tosi mukava että jatkoit ja jatkat.
minäkin oon vähän kesäistynyt. kun kiireet helpottaa. kesällä pitää olla sellasta vapaata.
kesäjuttuja!
Olen iloinen kun olen saanut täällä "kyläillä"Kiitos sinulle!Ihanaa ja sydämeen hyvänä muistona jäävää kesäm jatkoa sinulle ja perheellesi!Tuo ylin kuva on soma.
this sounds great, have a good summer and enjoy :)
this diptych is beautiful... I like very much these two photos! I wish you also happy summer days :)
heaven :-)
love these photos hanna, happy summer days to you and your gorgeous family.x
thank you, E! your words always mean a lot!
Liivia, kiitos. en mäkään kestä auringossa istumista. itse kyllä tykkään käydä uimassa, nyt on vaan vaikea järjestää sellaista kun on tuo pieni.
thanks, Kaela! summer n.y. sounds so magical!
moi Outi!
thanks Marie!
♡ Melinda!
Hanna, hyvä kun saat vapaata! mulla on ollut vapaata, vaikkei oikeesti olis; onkin sellainen kesästressi...
Maria, hei! kiitos.
thank you, Irene! you too!
Bohème circus, thank you, i wish the same to you.
hi Renilde!
and hi Fliss! all the best to you and your gorgeous family too! a clothes swap would be great!
Lähetä kommentti