18.5.2011
shirt and hackberry
I knitted a shirt for little V. It can't take very close examination but turned out quite cute anyway. Finally these anchor buttons are in use! I'm wearing anchor buttons too, all together 8 of them in my shirt. Yesterday we went and bought a wooden like-a-bike and the seller knew what the badge on my sleeve means. The bike is just great! A bit too small for V but so great for learning balance. It's for little V really. Today we found sandals on sale. And I've bought seeds and yarn and fabric - I'm going to have busy couple of evenings before V's birthday. The upstairs is supposed to be ready by weekend too.
One evening I took photos of my red hackberry (also called bird cherry?). Now when we go back home from my mum's I think the sweet little cherry tree is blooming too.
+
Paita pienelle, jonkinlainen kaavasovellus. Mullakin on paidassa ankkurinappeja. Ankkurinapit onkin parhaita. Lapset saivat puupyörän, toiselle se on vähän pieni, toiselle vähän iso, mutta suuri ilo kaikille. Tasapaino alkaa löytyä heti. Kun mennään kotiin, mun pitää aloittaa puuhailu, synttäripäivä on ihan pian. Rakas kirsikkapuuni on sitten varmaan myös kukassa. Kuvassa on purppuratuomi eräänä iltana.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)




6 kommenttia:
this sweater looks nice !
makes me want knit again !
so easy when they're small ...
Ankkurinapit ovat parhaat.Voi sinulla on kirsikkapuu!Ja syntymäpäivä iloa.Toukokuusi on kaunis.Kuten kuvatkin täällä.
Lämpöinen ajatus
maria
Sama aihe tosiaankin! Viimeisen kuvan kaltainen oli minullakin, mallailin sitä blogiin, mutta päädyin toiseen:)
Siis purppuratuomi!!!
Mullakin oli eilen ankkurinnappeja.
what a lovely shirt - i like those soft colours. i finished knitting a sweater for my birthday boy yesterday, but had to undo the neck cause his head wouldn't go through! oops! our trees are greening here too and soon the lilacs will flower - youpi! gigi
voi ihmettä, meillä ei vielä kuki tuomi ei kirsikka eikä omenakaan. kirsikassani ei kunnolla vielä lehtiäkään. melkoisesti vaihtelee paikoittain- kylällä olen jo tuomia nähnyt kukassa. jos haluaisi pitkittää kevättä, niin eikun juoksentelisi paikkakunnalta toiselle kukkivien puiden perässä. ja kuntokin nousis, heh ;)
ankkurinnapit on ihan omaa luokkaansa!
studio patrick, thanks! yes, now I have a 6-year old, and knitting for her is a much bigger challenge... still doable, I think
Maria, kiitos lämpöisestä. On kyllä aika kaunis tää toukokuu, synttäripäivä meni hauskasti (vaikka oli ihan tavallinen päivä).
Liivia, oli ilta, jo hämärtynyt, ja tuuli. Tuomen kuvaaminen oli niin kivaa! Joka kuva oli yllätys. Ajattelin kuvata tänään kirsikkaa, mutat ei vielä tarpeeks hämärä eikä myöskään tuule.
Salut Gigi, oh too bad for your sweater! Undoing is so annoying. This sweater is a bit too wide from the collar, the buttons are not needed at all... Lilacs will bloom very soon here too!
Ritva, no onpas kumma. Juuri katsoin, että tuolla metsässäkin tuomi kukkii, tavallinen tuomi. Tuo pikkukirsikkani panee tuolla kyllä ihan parastaan. Oi. Voisin asettua sen alle ihailemaan. Kerro sit se kojun aikataulu, me tullaan ekana!
Lähetä kommentti